Sunday 13 May 2012

~part2~

hai..aku dah fikir masak2,,nak tak ye masuk poly...akaun kot...aku tak de basic...aku takut sangat...pastu pakcik tolong checkkan ,,,Alhamdulilah dapt f.6 kat sua...:)...tp acik aku cakap form 6 susah..susah ke wei?aku pon tak tahu,,,haa...masa ni...aku ade kawn dgn budak ni..A*** nama nya...heeee,,,tgh gatal masa ni,,,tnya pndpt dia...ok tak ayu amek poly?dia kate akaun skrang memang ramai yg ambil,,,tp aku nak masuk mana lg...kalo tak amek poly...dia kata amek la f.6 sama dgn dia...tp tak kan aku nak amik stam kot...aku mna reti arab..dia kata msuk la kkb..senang...sama2 f.6..tp  aku kan degil...tak nakk form 6...aku nak poly..ayu doakan a*** berjaya..k..n satu hari...aku terdengar berita  yang best...dia adalah pelajar terbaik samt kkb...waaaaa...awak sangat hebat..ok...saya tahu awak pandai..ehhhhh,,,tercite lebih2 pulak..ok...so, aku decide nak amek poly...tak pe la salwa...poly kan ipta,,,dekat kot dgn umah...pgi la aku daftar,,,dgn kwn aku,.,,ain hassim...politeknik adalah warisan kita,,cewah....hehehe...pastu...aku pg la msk...msk tu ape...msk tu minggu suai kenal...PENAT,,,hahahah...tp best la..jumaat tu dah balik kg...tak larat aku,,n aku ingat lagi sabtu tu bday aku...26 jun2010..:)   sabtu ptng mak cakap,,,ayu,, ayu dapat kolej yu...aku ckp ea ke,,,kolej mana mak? mak tunjuk surat,,,haaaa????KOLEJ MATRIKULASI JOHOR....yeyeyeye...dapt metrik...tp aku dah masuk poly...mcm ne ni...aku fkir,,,sebelah hati nak poly,,,sebab dah bayar,,,sebelah hati nk metrik...sebab memang aku nak msuk metrik...impian aku tu beb...pastu...tanya mak...mak ,,,ayu nak masuk poly ke metrik mak?mak cakap poly la yu,,,duit dah bayar..ok...aku ikot ckp mak..ea la...mak kan tahu mana baik , mana tak baik...tak pe ayu,,,belajar mana2 pon sama.so,mulai saat tu,,,aku dah tak toleh belakang..teruskan!!!!
terima kasih baca entri ini . datang lagi yew ? :)

No comments: